Folket har talt. Blant 250 merkevarer i Norge, er KIWI på «snakkis-toppen». Det viser Analyseselskapet YouGovs måling for første halvdel av 2016.
– Vi er stolte, glade og ydmyke, sier KIWI-sjef Jan Paul Bjørkøy.
YouGovs BrandIndex måler hvilke selskap som har fått mest positiv oppmerksomhet i Norge. KIWI topper listen foran Finn.no og Samsung.
Eventyrlig vekst
I løpet av de siste tre årene har KIWI gjort et voldsomt hopp på listen. I 2013 befant vi oss på 36. plass. I 2014 klatret KIWI til 7. plass i 2014 etter en målrettet innsats for å synliggjøre sine verdier og profil. I 2015 landet vi på en 3. plass.
– Førsteplassen på listen er en tillitserklæring fra kundene våre. Det er gledelig å se at det norske folk legger merke til og verdsetter vår satsing på sunnhet, miljø og sist, men ikke minst, lave priser! fortsetter KIWI-sjefen.
Topp 10 av 250 merkevarer:
- KIWI
- Finn.no
- Samsung
- Rema 1000
- Toyota
- IKEA
- Volvo
- Clas Ohlson
- Norwegian
- XXL