Er ikke Trumf-kunde - registrer:
ANBEFALT: Registrer kunden på ordinær måte her:
ALTERNATIV: Hvis kunden ikke har epostadresse kan kunden motta et manuelt skjema fra kundeservice i posten. Navn og adresse kan oppgis til kundeservice her
Merk at kunden ved alternativ innmelding ikke kan spare bonus med bankkort eller motta relevant informasjon på epost hvis registrering gjøres slik. Kunden vil motta trumf-kort i posten etter registrering.
Er Trumf-kunde fra før - oppgrader til KIWI PLUSS:
ANBEFALT: Logg inn og oppgrader her
ALTERNATIV: Kunden får ikke passord. For å hjelpe Trumf-medlemmer med å oppgradere seg, kan du benytte PLU 1100 i kassa. Du må spørre kunden og det må være i forbindelse med handel av en vare. Les mer på portalen.
*********************************************************
Bonusuttak for de uten innloggingsinformasjon
Hvis kunden ikke har mulighet til å logge inn på trumf.no for å ta ut bonusen sin kan kunden kontakte Trumf-kundeservice. Hvis kunden ikke har registrert bankkortet sitt i Trumf vil kunden måtte sende dokumentasjon med signatur til kundeservice.
Telefonnummer til Trumf-kundeservice: 815 87 863
Trumf AS, Postboks 300 Skøyen, 0213 Oslo
Kontakt kundeservice her