Til topps for tredje gang

KIWI er Norges mest positivt omtalte merkevare

KIWI tar førsteplassen i ny undersøkelse og er kåret til Norges mest positivt omtalte merkevare for tredje gang.

KIWI kaprer førsteplassen i YouGovs måling over hvilke merkevarer nordmenn har best inntrykk av.

KIWI-sjef Jan Paul Bjørkøy er svært fornøyd over topplasseringen.

- Det er selvfølgelig veldig stas å bli kåret til den mest positivt omtalte merkevaren i Norge for tredje gang. Det tyder på at folk har tillit til vårt sunne, grønne konsept, våre lave priser og våre flinke og positive medarbeidere. Jeg vil takke kundene for tilliten og medarbeiderne for innsatsen!

Topp 10-listen over positiv omtale for 2019 ser slik ut:

KIWI kom helt til topps i YouGovs topp 10-liste over merkevarer.

Hva er YouGov?

YouGov er et britisk analyse- og konsulentfirma som jobber internasjonalt.

Hver dag intervjuer YouGov 100 personer i Norge for å spørre om deres oppfatninger om 250 forskjellige merkevarer. Svarene til publikum utgjør YouGovs årlige buzz-ranking – en liste over de mest positive «snakkisene» – og er basert på hva publikum har lest i aviser, hørt fra venner, rykter, reklame og lignende.