Nå dobler vi bonusen til 30 % på all fersk frukt og grønt, helt fram til 2. påskedag! Så blir det enda enklere og billigere å velge sunnere – også til påske.
Nå raser prisene på mange påskevarer som sjokolade, potetgull og andre søtsaker. Sunnhet til folket er vår hjertesak, og nå gjør vi det enda enklere og billigere å velge sunnere – også til påske. Derfor dobler vi bonusen til 30 % på all fersk frukt og grønt, for alle KIWI PLUSS-kunder, helt fram til 2. påskedag!
Bli KIWI PLUSS-kunde her.
– I KIWI tror vi på gulrot i stedet for pisk. Og når både gulrøtter, appelsiner og resten av utvalget i frukt- og grøntavdelingen gir hele 30 prosent bonus, da er vi helt sikre på at kundene våre kommer til å gå en sunnere påske i møte, sier KIWI-sjef Vegard Kjuus.
Vi i KIWI tror at dobbel bonus på all fersk frukt og grønt blir godt mottatt hos kundene. Og vi gleder oss til å se enda grønnere og sunnere handlevogner inn mot påsken.
– KIWI var først ut med bonusprogram for frukt og grønt og gir også til vanlig kundene den høyeste bonussatsen i bransjen, sier KIWI-sjefen.
Les også: Slik forlenger du holdbarheten på frukt og grønnsaker
– I fjor høst kuttet vi prisene tilsvarende momsen på norske grønnsaker, og det førte til en økning i salget på godt over 20 prosent. Vi vet at pris er avgjørende for å få folk til å spise sunnere. All erfaring viser at 30 prosent bonus vil føre til at folk øker forbruket av frukt og grønt. Nå er det bare å fylle opp med appelsiner og andre sunne produkter til påske, oppfordrer Kjuus.
KIWI skriver lavprishistorie
Det er nemlig ikke første gangen KIWI gjør sunnere varer enda billigere. I flere tiår har KIWI skrevet lavprishistorie i Norge. I fjor kuttet vi først prisen tilsvarende momsen på norske grønnsaker, deretter momskutt på fisk, så 20 prosent priskutt på kylling, priskutt på all alkoholfri øl i desember og 20 % priskutt på et stort utvalg sunnere varer i januar.
Les også: Slik har det gått med KIWIs sunnere priskrig
– Det skal alltid lønne seg å handle hos KIWI, for vi har lovet deg at vi aldri skal gi oss på pris, avslutter Kjuus.
I 2022 lanserte vi i KIWI tre nye priselementer som skal hjelpe kundene å holde oss til løftet vårt – prispress, prislås og prissjekk. Slik gjør vi de lave prisene våre enda mer oversiktlige og tydelige for kundene.