Hos KIWI finner du et stort utvalg energidrikk fra Monster. Nå får du også nyheten Monster Ultra Strawberry Dreams.
Coca-Cola Europacific Partners Norge lanserer nå sin helt nye variant: Monster Ultra Strawberry Dreams! Denne lettdrikkelige nyheten lover å levere det beste av begge verdener – en forfriskende smaksopplevelse uten sukker, og all den energien du trenger. Smaken er både syrlig og søt, med en herlig smak av friske jordbær.
Mest solgt i lanseringsuken
Energidrikken ble prelansert i uke fire og porteføljeansvarlig i Coca-Cola Europacific Partners Norge, Henrik Aas, kan fortelle at den allerede er blitt tatt godt imot av kundene.
– I uke fire var Monster Ultra Strawberry Dreams det mest solgte energiproduktet i KIWI, sier han.
Lurer du på hvem den klassiske Monsterdrikkeren er? Aas kan røpe at gjennomsnittskonsumenten av energidrikk i Norge er 33 år, og 42 prosent er kvinner og 58 prosent er menn.
Hvorfor kjøper forbrukerne energidrikk? Svaret er funksjonalitet og smak:
- 55% svarer at det er fordi de liker smaken
- 38% svarer at det er for å føle seg våken
- 36% for å få energi til å gjøre noe
- 27% som et alternativ til koffein
- 21% for å kunne fokusere
- 15% for å våkne om morgenen
Kilde: Energy Audience U&A, May 2022, Norge
Bredt utvalg
I tillegg til nyheten Monster Ultra Strawberry Dreams finner du et bredt utvalg av Monster hos KIWI, både med og uten sukker. Monsters energidrikker inneholder i tillegg kullsyre og taurin, og en rekke vitaminer og ekstrakter som bidrar til den karakteristiske Monster-smaken.
Disse variantene finner du i alle KIWI-butikker. KIWI har 14 års aldersgrense på kjøp av energidrikke.