Fotball-VM 2019

Vinn en uforglemmelig fotballhelg med laget ditt!

Konkurransen er nå avsluttet. Vi gratulerer fotballaget Hyggen/Huringen J14 med seieren, og ønsker dere en flott fotballhelg i Oslo i august!

Fra 7. juni til 7. juli arrangeres fotball-VM for kvinner i Frankrike, og vi håper så mange som mulig er med på å heie de norske jentene frem gjennom mesterskapet.

Du kan også vinne!

Men fotball i Norge er jo også så veldig mye mer enn bare landslag og eliteserie. Det er alt fra knøtter og juniorer til bedriftslag og «old boys». Det er løkka, gressbane og kunstgress. Derfor ønsker Coca-Cola, gjennom sitt sponsorat av fotballjentene, sammen med KIWI å overraske et helt fotballag med en drømmehelg i Oslo!

– Vi ønsker å bruke sponsoratet vårt til å inspirere og motivere unge fotballspillere, fremme idrettsglede og vise hvilke muligheter som finnes ved å komme tett innpå Norges beste fotballjenter, forteller Olsson.

Dette er hva vinnerne får:

  • Fly/reise til Oslo 17.-18. august
  • Hotellopphold med middag lørdag og frokost søndag
  • Billetter til Toppserie-kampen mellom LSK og Vålerenga lørdag
  • Meet & Greet med landslagsjentene fra LSK
  • Treningsøkt med Hege Riise, hovedtrener i LSK og tidligere landslagsprofil

Langvarig samarbeid for Coca-Cola

Coca-Cola Norge har hatt en samarbeidsavtale med Norges Fotballforbund, både på dame- og herresiden, gjennom mange år. De gleder seg til å følge det norske landslaget også gjennom sommerens VM.

– Fotball er den idretten som har flest utøvere i Norge, og vi ønsker å være en partner både for bredde- og eliteutøvere. Coca-Cola har også vært partner av FIFA globalt i mange år, og det er viktig for oss å være til stede også lokalt, både for jentene og guttene våre her hjemme, sier sponsorsjef Jonas Olsson i Coca-Cola.

VILKÅR:

KIWI arrangerer konkurransen i sine kanaler, men selve premien leveres av Coca-Cola European Partners Norge. Det er kun KIWI* som har tilgang til opplysninger som oppgis ved deltagelse i konkurransen, og disse slettes etter endt konkurranseperiode. Opplysninger og vinneren og deres kontaktinformasjon vil imidlertid bli delt med Coca-Cola.

*Det er KIWIs innholdsbyrå Spoon som administrerer konkurransen på vegne av KIWI.