• TV

Folket har talt. Blant 250 merkevarer i Norge, er KIWI på «snakkis-toppen». Det viser Analyseselskapet YouGovs måling for første halvdel av 2016.

BrandIndex 2016, KIWI topper listen.
BrandIndex 2016, KIWI topper listen.
– Vi er stolte, glade og ydmyke, sier KIWI-sjef Jan Paul Bjørkøy.

YouGovs BrandIndex måler hvilke selskap som har fått mest positiv oppmerksomhet i Norge. KIWI topper listen foran Finn.no og Samsung.

Eventyrlig vekst

I løpet av de siste tre årene har KIWI gjort et voldsomt hopp på listen. I 2013 befant vi oss på 36. plass. I 2014 klatret KIWI til 7. plass i 2014 etter en målrettet innsats for å synliggjøre sine verdier og profil. I 2015 landet vi på en 3. plass.

– Førsteplassen på listen er en tillitserklæring fra kundene våre. Det er gledelig å se at det norske folk legger merke til og verdsetter vår satsing på sunnhet, miljø og sist, men ikke minst, lave priser! fortsetter KIWI-sjefen.

KIWI-sjef Jan Paul Bjørkøy sier at førsteplassen er en tillitserklæring fra kundene.
KIWI-sjef Jan Paul Bjørkøy sier at førsteplassen er en tillitserklæring fra kundene.
 Topp 10 av 250 merkevarer:

  1. KIWI
  2. Finn.no
  3. Samsung
  4. Rema 1000
  5. Toyota
  6. IKEA
  7. Volvo
  8. Clas Ohlson
  9. Norwegian
  10. XXL