BrandIndex 2016, KIWI topper listen.– Vi er stolte, glade og ydmyke, sier KIWI-sjef Jan Paul Bjørkøy.
YouGovs BrandIndex måler hvilke selskap som har fått mest positiv oppmerksomhet i Norge. KIWI topper listen foran Finn.no og Samsung.
Eventyrlig vekst
I løpet av de siste tre årene har KIWI gjort et voldsomt hopp på listen. I 2013 befant vi oss på 36. plass. I 2014 klatret KIWI til 7. plass i 2014 etter en målrettet innsats for å synliggjøre sine verdier og profil. I 2015 landet vi på en 3. plass.
– Førsteplassen på listen er en tillitserklæring fra kundene våre. Det er gledelig å se at det norske folk legger merke til og verdsetter vår satsing på sunnhet, miljø og sist, men ikke minst, lave priser! fortsetter KIWI-sjefen.
KIWI-sjef Jan Paul Bjørkøy sier at førsteplassen er en tillitserklæring fra kundene. Topp 10 av 250 merkevarer:
KIWIs gode omdømme viser seg ikke bare på YouGovs BrandIndex. Tidligere i år ble KIWI kåret til Norges mest bærekraftige dagligvarekjede i målingen Sustainable Brand Index.
Bli KIWI PLUSS-kunde i dag
Som KIWI PLUSS-kunde får du alltid 15 % Trumf-bonus på all fersk frukt og grønt