Nyhet fra Monster nå i KIWI

Hos KIWI finner du et stort utvalg energidrikk fra Monster. Nå får du også nyheten Monster Ultra Strawberry Dreams.

Coca-Cola Europacific Partners Norge lanserer nå sin helt nye variant: Monster Ultra Strawberry Dreams! Denne lettdrikkelige nyheten lover å levere det beste av begge verdener – en forfriskende smaksopplevelse uten sukker, og all den energien du trenger. Smaken er både syrlig og søt, med en herlig smak av friske jordbær. 

Bli KIWI PLUSS-kunde!

Spar 15 % bonus på fersk frukt og grønt!

Mest solgt i lanseringsuken

Energidrikken ble prelansert i uke fire og porteføljeansvarlig i Coca-Cola Europacific Partners Norge, Henrik Aas, kan fortelle at den allerede er blitt tatt godt imot av kundene. 

– I uke fire var Monster Ultra Strawberry Dreams det mest solgte energiproduktet i KIWI, sier han.

Lurer du på hvem den klassiske Monsterdrikkeren er? Aas kan røpe at gjennomsnittskonsumenten av energidrikk i Norge er 33 år, og 42 prosent er kvinner og 58 prosent er menn.

Hvorfor kjøper forbrukerne energidrikk? Svaret er funksjonalitet og smak

  • 55 % svarer at det er fordi de liker smaken
  • 38 % svarer at det er for å føle seg våken
  • 36 % for å få energi til å gjøre noe 
  • 27 % som et alternativ til koffein
  • 21 % for å kunne fokusere 
  • 15 % for å våkne om morgenen

Kilde: Energy Audience U&A, May 2022, Norge

Bredt utvalg

I tillegg til nyheten Monster Ultra Strawberry Dreams finner du et bredt utvalg av Monster hos KIWI, både med og uten sukker. Monsters energidrikker inneholder i tillegg kullsyre og taurin, og en rekke vitaminer og ekstrakter som bidrar til den karakteristiske Monster-smaken.

Aldersgrense på energidrikke

KIWI har 14 års aldersgrense på kjøp av energidrikke.

Relatert innhold